Nasze kable do ładowania AC i DC są dostępne w wielu różnych wersjach pod względem długości, maksymalnej mocy ładowania, liczby faz i typu kabla, dlatego mogą być dobierane odpowiednio do indywidualnych zastosowań docelowych.
Przewody do ładowania spełniają wymogi klasy ochrony IP55. Oznacza to, że mogą być również bezpiecznie i niezawodnie używane na zewnątrz do ładowania samochodów elektrycznych.
Przewody do ładowania firmy Weidmüller są dostępne w różnych wersjach pod względem długości i mocy ładowania. Nasze przewody do ładowania AC są również dostępne w wersji spiralnej.
jest w pełni wstępnie konfekcjonowana, tzn. odizolowana, przygotowana i zaciśnięta, a także oznaczona odpowiednio do funkcji przewodnika. Oznacza to, że kable do ładowania są natychmiast gotowe do podłączenia w docelowym zastosowaniu.
Przewody ładowania Mode 3 o ergonomicznej konstrukcji rękojeści zapewniają komfort ładowania najwyższej jakości. Masywne i trwałe pod każdym względem: obudowa jest odporna na zabrudzenia, działanie wody, wstrząsy i uderzenia oraz na zimno i ciepło. Dostępne w różnych długościach, w formie prostej i zwiniętej, z wtykiem typu 2 po stronie samochodu i z otwartą końcówką kablową (rozebraną i zaciśniętą) do przyłącza w stacji ładowania.
Kabli szybkiego ładowania CCS2 (połączonego systemu ładowania) używa się do ładowania pojazdów elektrycznych prądem stałym. Są one wyposażone w ergonomicznie zaprojektowany wtyk CCS2 montowany w pojeździe. Strona stacji ładowania jest już skonfekcjonowana, zapewniając odpowiednie połączenie. Kable ładowania wyposażone są w funkcję nadzoru temperatury w celu zapewnienia ochrony przed przegrzaniem i uszkodzeniem.
Skorzystaj z naszej kompleksowej oferty wsparcia dla stacji ładowania Weidmüller EV. Jeśli potrzebujesz pomocy przy korzystaniu ze stacji ładowania pojazdów elektrycznych od Weidmüller: AC SMART, AC HOME lub AC BUSINESS, znajdziesz tutaj wszystkie potrzebne informacje, zarówno samouczki wideo, pliki do pobrania, instrukcje, jak i uzyskasz pomoc za pośrednictwem naszego czatu.
Dr.-Ing. Oliver Köster